Питання-Вiдповiдь

Доставка i оплата

Які види оплати у вас є?

Ви може оплатити:

  1. Готівкою при отриманні;
  2. Картою Visa / MasterCard;
  3. Післяплатою від Нової Пошти;
  4. Сервіси LiqPay, Приват24;
  5. Оформити розстрочку від Приват 24;
  6. Подарунковим сертифікатом ТМ "Золотий Вік", ТМ "Срібний Вік".

Я оформив замовлення в інтернет-магазині і вибрав оплату карткою Visa / MasterCard, чому мене не перекинуло відразу на форму оплати замовлення?

Для Вашої безпеки та зменшення маніпуляцій з картами всякого роду шахраями наш Колл-центр після оформлення вами замовлення зв'язується з Вами, отримує підтвердження замовлення, після чого на Ваш email адреса висилає онлайн форму від сервісу LiqPay (Приват Банк) для проведення вами онлайн оплати.

Я можу розрахуватися карткою при покупці виробу або внесенні передоплати?

Так, ми приймаємо оплати карткою Visa/MasterCard за допомогою сервісу LiqPay від ПриватБанку. Рахунок на оплату висилає співробітник Колл-центру після підтвердження вами замовлення по телефону або поштою/skype/viber

Скільки буде коштувати доставка кур'єрською службою в моє місто?

Доставка в відділення Нової Пошти незалежно від суми замовлення - безкоштовно. Кур'єрська доставка від 1 000 грн - безкоштовно. Кур'єрська доставка до 1 000 грн - відповідно до тарифів Нової Пошти. Замовити кур'єрську доставку можливо тільки в тому випадку, якщо вона вже буде оплачена онлайн (100% передплата).

На який термін бронюється виріб при виборі способу доставки в один з магазинів вашої мережі?

Виріб бронюється на строк до 2 днів.

Чи діє у вас послуга Переміщення між магазинами? Скільки це коштує?

Ми переміщаємо вироби між магазинами. Вартість послуги, передоплата - 200 грн за кожен переміщуваний виріб. У разі, якщо ви викупите виріб, дана сума буде врахована у вартості замовлення. Якщо ви не викупите виріб, дана сума не повертається і є компенсацією на покриття витрат на Логістику.

Внесена сума за Переміщення або Бронювання входить у вартість замовлення?

Так

Чи поширюється внесена мною сума за Переміщення або Бронювання терміном до 7 днів на інший товар, якщо я захочу придбати інший виріб?

Так, якщо ви оформили переміщення товару в магазин, але прийшовши в магазин відмовилися від нього і вибрали інший виріб, то дана сума передоплати буде врахована в іншому Вашому замовленні.

Через який час після оформлення замовлення на сайті я можу отримати його?

Якщо ви оформили доставку на відділенні Нової Пошти або кур'єрську доставку - термін доставки до 3-х днів. Якщо ви оформили самовивезення в магазині і даний виріб вже є в магазині - в будь-який момент протягом 2-х днів. Якщо ви оформили переміщення між магазинами - протягом 2-5 днів.

Як мені дізнатися точну дату Доставки мого замовлення?

При підтвердженні вами замовлення повідомити точну дату доставки зможе співробітник Колл-центру.

Я живу за кордоном, як я можу купити ювелірний виріб?

Ви можете оплатити ваше замовлення онлайн, хтось із ваших знайомих може отримати виріб і вислати Вам за кордон.

Чи можу я оплатити замовлення, перебуваючи за кордоном, щоб його отримали в Україні?

Так, ви можете оплатити замовлення, перебуваючи за кордоном. При оформленні замовлення вкажіть в коментарях, що ви будете оплачувати товар за кордоном, а одержувач буде в Україні. Наші консультанти вишлють вам на email адресу форму для внесення онлайн оплати.

Чи можу я отримати дисконт при покупці виробів в інтернет-магазині?

Якщо у Вас є дисконтна карта, то ви можете отримати додаткову знижку, скориставшись дисконтною карткою при оформленні замовлення при самовивозі з будь-якого магазину мережі «Золотий Вік».

Чи є у вас накопичувальна система знижок?

Так, у нас є дисконтна програма.

Чи можу я взяти виріб в кредит/розстрочку?

Так, за допомогою розстрочки від Приват Банку як онлайн, так і офлайн. Для цього потрібно мати карту від Приват Банку з відкритим кредитним лімітом.

Гарантія і сервісне обслуговування

Чи можливий обмін виробу протягом 14 днів з дня покупки?

Так, можливо. Для цього Вам необхідно звернутися в фірмовий магазин "Золотий Вік" в Пн-Сб з 9:00 до 18:00, надавши: виріб - новий, опломбований; товарний чек і паспорт виробу; документ, що засвідчує особу - паспорт. Детальна інформація на сторінці Обмін і повернення

Чи є у вас гарантія на ювелірні вироби?

Всі наші вироби проходять державну пробірну палату і подвійний контроль якості. Наш завод надає 3 роки гарантії на вироби з золота і 1 рік на золоті годинники.

Якщо каблучка, яка була замовлена, не підійде за розміром, чи можу я її обміняти на потрібний розмір?

Ми завжди намагаємося йти на зустріч нашим клієнтам і можемо обміняти виріб за умови, що виріб знаходиться в належному вигляді, з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, є чек / гарантійний талон і пломба не зрізана. Для обміну ви можете звернутися в фірмовий магазин "Золотий Вік", директор або заступник директора на місці огляне виріб, перевірить всі документи і в разі задоволення перерахованих вище вимог зробить обмін виробу на інший.

Ви займаєтеся ремонтом ювелірних виробів? Які терміни виконання ремонтних робіт?

Всі вироби, придбані в фірмових магазинах "Золотий Вік", обслуговуються Ювелірним Заводом "Золотий Вік". Термін ремонту - 20 робочих днів.

Чи є у вас ювелірні майстерні або ви робите ремонт лише на заводі?

З адресами наших фірмових майстерень можна ознайомитися на сторінці Ювелірні майстерні. Якщо Вашого міста немає в переліку, зверніться в будь-який зручний для Вас фірмовий магазин "Золотий Вік" для консультації з даного питання.

Як можна переконатися в якості придбаних ювелірних виробів?

Всі наші вироби проходять державну пробірну палату і подвійний контроль якості. Наш завод надає 3 роки гарантії на вироби з золота, що підкріплює якість наших виробів.

Питання щодо виробів

Від чого залежить колір золота ваших виробів?

Ювелірні вироби виготовляються з золота трьох кольорів: червоного, білого, лимонного. Колір золота залежить від змісту доданих металів. Золото 585 проби складається з 58,5 частин (%) золота і від лігатури (41.5%). Лигатура використовується різна: в червоному золоті-переважно мідь; в білому золоті - паладій і нікель; в лимонному - цинк або срібло.

Чи темніє біле золото і срібло? Воно чимось вкрите?

Срібло - це метал, який схильний до окислення. На сріблі при його взаємодії із сіркою з'являється темно-сіра окісна плівка, яка потім чорніє. Всі ювелірні вироби зі срібла і білого золота від Ювелірного Заводу "Золотий Вік" мають родоване покриття. Родій є одним з найбільш рідкісних і дорогоцінних металів. Покривається для створення візуального ефекту і презентабельності прикраси, а так само для захисту від корозії і подряпин.

Метал якої проби використовується в ваших виробах?

Ювелірні вироби виготовляються з золота 585 проби, 375 проби, срібла 925 проби.

Як можна знайти каблучки великого розміру?

За даною інформацією для консультації зверніться на гарячу лінію інтернет-магазину за номером 0 800 302 505, максимальний розмірний ряд каблучок до 24 розміру.

Чи є на зворотному боці хрестиків напис «Спаси і Збережи»?

Напис на зворотній стороні хрестиків присутній не на всіх видах продукції. Якщо напис «Спаси і Збережи» або молитва є на зворотному боці хрестика або іконки, зображення лицьового та зворотного боку виробу доступні в інтернет-магазині. Для уточнення цієї інформації по конкретному артикулу звертайтеся за номером гарячої лінії 0 800 302 505.

Як зрозуміти, чи підходить підвіска або хрестик за вагою для ланцюжка?

Вага підвіски повинна бути менше ваги ланцюжка в 2 рази. Існують плетіння, для яких підвіска не призначена за фізичними властивостями або стилістиці.

Як визначити розмір каблучки?

Визначити розмір каблучки можна за допомогою кольцеміра або пальцеміра в будь-якому ювелірному магазині або самостійно по інструкції.

Як визначити розмір ланцюжка чи браслета?

Розмір ланцюжка чи браслета вимірюється в сантиметрах.

Чи можна носити прикраси постійно, не знімаючи?

Купуючи ювелірні вироби від Ювелірного Заводу "Золотий Вік" слід дотримуватися правил експлуатації ювелірних виробів. Для уникнення подряпин чи деформування слід уникати взаємодії виробу з хімічними сполуками, зберігати окремо від інших виробів, не носити при перенесенні важких предметів, занять спортом. Прикраси необхідно знімати при відвідуванні спортзалу, басейну, сауни. На ювелірні прикраси негативно впливає солона вода.

Як отримати точну інформацію по виробу чи дорогоцінним каменям в ньому?

Отримати точну інформацію по виробу чи дорогоцінним каменям в ньому Ви можете, звернувшись на гарячу лінію 0 800 302 505. Також вся інформація розміщується на паспорті виробу, розібратися в якій Вам допоможе оператор колл-центру або продавець-консультант в магазині.

Чи можете ви нанести гравіювання або напис на каблучки?

Ювелірний Завод "Золотий Вік" не наносить гравіювання на вироби під замовлення.

Як правильно доглядати за ювелірними виробами?

Для правильного догляду за ювелірними прикрасами необхідно використовувати спеціальну косметику, зберігати окремо від інших виробів, уникати взаємодії виробу з хімічними сполуками, не носити при перенесенні важких предметів, занять спортом для уникнення подряпин чи деформування. Прикраси необхідно знімати при відвідуванні спортзалу, басейну, сауни. На ювелірні прикраси негативно впливає солона вода.

Загальне

Чому відрізняються ціни на вироби з дорогоцінним камінням?

Ціноутворення залежить від характеристик каменю - чим характеристики каменю вище, тим вище вартість виробу.

Чи діють в інтернет-магазині знижки на ювелірні прикраси?

В інтернет-магазині діють знижки на ювелірні прикраси від Ювелірного Заводу "Золотий Вік".

Які акції у вас є? Де я можу з ними ознайомитися?

Всі діючі акції вказані в розділі Акції

Як дізнатися, до якого числа діють акції в інтернет-магазині?

Більш детально Ви можете ознайомитися з пропозиціями в розділі Акції або звернутися на безкоштовну гарячу лінію 0 800 302 505

Чи є у вас додаткові знижки на день народження?

Додаткових знижок до дня народження ми не надаємо.

Чи можу я куди-небудь під'їхати, щоб подивитися весь Ваш асортимент?

Асортимент кожного магазину - різний. Найбільший асортимент в інтернет-магазині, уточнити наявність і забронювати вироби для перегляду Ви можете за номером гарячої лінії 0800-502-500.

Чи можна зробити ювелірну прикрасу на замовлення?

Якщо виріб входить в наш асортимент, але на даний момент його немає в наявності чи немає потрібного вам розміру, ми можемо виготовити його при умові внесення 80% передоплати. Термін виготовлення - 6 тижнів.

При замовленні через інтернет-магазин чи отримаю я ювелірну прикрасу в брендовій упаковці?

При оформленні замовлення через інтернет-магазин Ви отримуєте ювелірний виріб в нашій фірмовій упаковці "Золотий Вік" з усіма супровідними документами.

Хто виробник ваших ювелірних виробів?

Всі вироби виготовляються в Україні на заводі «Золотий Вік», розташованому в м. Запоріжжя.

Чи можу я зробити замовлення виробу, який я бачив в одному з ваших магазинів, але не знайшов в інтернет-магазині?

Так, звичайно. Ви можете оформити замовлення / бронь через інтернет-магазин, звернувшись за номером гарячої лінії 0 800 302 505, бажано мати при собі артикул виробу.

Який у вас графік роботи?

З графіком роботи магазинів у вашому місті ви можете ознайомитися в розділі Наші магазини

Не знайшли відповідь на своє питання? Ми допоможемо вам